ά
Κυριακή 22 Σεπ 2019 09:42:26 πμ   Νέα> Εκδηλώσεις> Αθλητικά
 
 

Αποτελέσματα αναζήτησης: Βρέθηκαν 9 παραστάσεις από σύνολο 9
Εμφανίζονται 1η ως 9η από 9 παραστάσεις συνολικά

Ταξινόμηση κατά: , με

Σελίδες: 1 2 | Επόμενη

26/02/2006   (ΠΑΜΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ)
ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ ΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΥΠΟΛΗΣ    του/της Ευγένιος Τριβιζάς, σε σκηνοθεσία Β. Μυριανθόπουλος
Ώρες προβολής: 11.00 π.μ. Διάρκεια 120', Είσοδος: 13€

"Στη φανταστική πολιτεία του άρχοντα Αρπατίλαου το παιχνίδι και η ξεκούραση ήταν άγνωστες συνήθειες για τους σκληρά εργαζόμενους υπηκόους της, που δούλευαν ασταμάτητα για να γεμίζει το σεντούκι του μεγάλου άρχοντα. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ακόμα κι όταν προσπαθούσαν να αλλάξουν τις συνθήκες της δύσκολης ζωής τους, ο άρχοντας και οι σύμβουλοί του άρχισαν να φτιάχνουν μαγικά μαξιλάρια."

ΘΕΑΤΡΟ ΒΕΑΚΗ Στουρνάρη 32, 210-5223522

Συμμετοχές: Μέχρι 23/2/2006 στην κ. Τσάκαλη Μίνα στα τηλ.: 2104970475, 2104963914

Το πούλμαν ξεκινάει στις 10 το πρωί από το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Δήμου Κορυδαλλού, Γρ. Λαμπράκη & Καρυταίνης(πίσω από την Εθνική Τράπεζα).

Λίγα λόγια για τον/την συγγραφέα:
Ο Ευγένιος Τριβιζάς εδώ και τριάντα χρόνια, ασχολείται με όλα σχεδόν τα είδη του λόγου (παραμύθι, ποίηση, θέατρο για παιδιά, διήγημα, κόμικς, παραμυθική και χιουμοριστική ιστορία, λιμπρέτο όπερας) καθώς και με την παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού (CD-ROM) για παιδιά ('Ένας Ιππότης στο Κάστρο των Γραμμάτων, Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου, υπό έκδοση). Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του έργου του είναι το χιούμορ: χιούμορ καταστάσεων με έντονο φραστικό στοιχείο, παρωδία, σάτιρα, χιούμορ παραλόγου με αναφορές στον Lewis Carroll και στον Edward Lear και ιδιαίτερα λεκτικό χιούμορ που στηρίζεται σε ευφυή λογοπαίγνια, σε νεολογισμούς, ονοματοποιίες, Mots-valises κ.α. Με όχημα το χιούμορ και μια αστείρευτη φαντασία οργανώνει μια ποιητική της ανατροπής, ανατρέπει τις συμβατικές χρήσεις των λέξεων και των αντικειμένων και, περαιτέρω, πλήττει την καταπιεστική λογική, τη σοβαροφάνεια ή ορισμένες στερεότυπες αντιλήψεις. Το έργο του τοποθετείται στον αντίποδα του διδακτισμού και της στείρας ηθικολογίας, κινείται σ' ένα κλίμα ελευθερίας, αντισυμβατικότητας, τολμηρών μυθοπλαστικών εφευρημάτων και απροσδόκητων εξελίξεων. Με διάθεση ανατροπής, ο συγγραφέας ξαναδιαβάζει και παραλλάσσει γνωστά λαϊκά παραμύθια έτσι ώστε το μήνυμά τους να εκσυγχρονίζεται και να συνομιλεί με τα δεδομένα της εποχής μας (Τα τρία μικρά λυκάκια, Heinemann 1993, Μίνωας 1994, το οποίο έχει μεταφραστεί σε δώδεκα γλώσσες). Στο έργο του Τριβιζά το χιουμοριστικό και κωμικό στοιχείο υποκρύπτει μια τραγική σύλληψη της ζωής καθώς και την κριτική στάση του συγγραφέα απέναντι στη σύγχρονη κοινωνία και τα προβλήματά της. Πίσω από την ελκυστική παραμυθιακή πλοκή και τις απολαυστικές χιουμοριστικές ανατροπές, θίγονται σοβαρά κοινωνικά θέματα. Η συνύφανση κωμικού και τραγικού στοιχείου, η υπαινικτική συμπύκνωση σε συνδυασμό με το ευφυές χιούμορ καθώς και η δυνατότητα αναγωγής της φαινομενικά απλής αφήγησης σε πολλαπλές και πολυεπίπεδες αναγνώσεις, είναι χαρακτηριστικά που καθιστούν το έργο του Τριβιζά ιδιαίτερα αγαπητό όχι μόνο στους μικρούς αλλά και στους μεγάλους αναγνώστες. Σταθμός στο έργο του Τριβιζά μπορούν να θεωρηθούν τα διηγήματα του τόμου Ο Ταξιδιώτης και η Μαργαρίτα (εκδ. Πατάκη 1996), τα οποία απευθύνονται σε μεγάλα παιδιά και σε μεγάλους. Κύρια χαρακτηριστικά της γραφής του σ' αυτό το βιβλίο είναι ο λυρισμός, η ποιητικότητα και η μουσικότητα. Ο συγγραφέας δοκιμάζει, χωρίς να καταργεί, τα όρια του πεζογραφικού λόγου και δημιουργεί μια αφήγηση γεμάτη ποιητική υποβολή. Ταυτόχρονα συνομιλεί δημιουργικά και διακειμενικά με τα παραμύθια του Οscar Wilde και θίγει θέματα όπως είναι ο ανεκπλήρωτος έρωτας, η αγάπη και η αδικαίωτη αυτοθυσία. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνε και στο ιδιαίτερα δημοφιλές βιβλίο του Τριβιζά Τα Ογδόντα Οχτώ Ντολμαδάκια (εκδ. Καλέντης 1997), ένα ευρηματικό στη σύλληψη και σύνθεσή του παραμύθι. Πρόκειται για ένα είδος διαδραστικού (interactive) βιβλίου, στο οποίο ο Τριβιζάς προτρέπει το παιδί-αναγνώστη να συμπεριφερθεί όπως ο συγγραφέας και να κατασκευάσει τη δική του ιστορία, επιλέγοντας μια ή περισσότερες από τις διαφορετικές εκδοχές της πλοκής που του προσφέρονται στο βιβλίο. Έτσι ο Τριβιζάς προωθεί τον αναγνώστη σ' έναν δημιουργικό-ενεργητικό ρόλο και με την τεχνική που ακολουθεί θυμίζει ανάλογες τακτικές του μεταμοντέρνου μυθιστορήματος. Το έργο του Τριβιζά είναι ένα έργο με διεθνικό χαρακτήρα και εμβέλεια, το οποίο αποτελεί ήδη αντικείμενο μελέτης σε ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια. Πηγή: http://www.greece2001.gr/writers/EvgeniosTribizas.html

Πρωταγωνιστoύν:
Από την ομάδα Πολιτιστική Παρέμβαση

27/02/2006   (Θέατρο Πλειάδες)
Ο καραγκιόζης, γιατρός με το ζόρι    του/της
Ώρες προβολής: 6.30 μ.μ., Είσοδος: ΔΩΡΕΑΝ

Ακούσατε ... ακούσατε!

Το τμήμα "Θέατρο Σκιών", του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Κορυδαλλού,
έχει την τιμή να σας προσκαλέσει στην παράσταση με θέμα:

"Ο Καραγκιόζης, γιατρός με το ζόρι"

που θα πραγματοποιηθεί στην αίθουσα Πλειάδες του Πνευματικού Κέντρου, 3ος όροφος
(Γρ. Λαμπράκη & Καρυταίνης 4, τηλ. 2104963914).

Ο Δήμαρχος Κορυδαλλού κ. Στέφανος Χρήστου απονέμει τιμητική πλακέτα στον Ευγένιο Σπαθάρη.

Καραγκιοζοπαίχτης: ο Μιχάλης Ταυλάτος

01/03/2006   (ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ)
HYSTERIA    του/της Τέρι Τζόνσον
Ώρες προβολής: 9.30 μ.μ., Είσοδος: 18€

Θέατρο ΒΡΕΤΑΝΙΑ (Παν/μίου 7, τηλ.: 210/3221 579)

Συμμετοχές: Μέχρι 24/2/2006 στην κ. Τσάκαλη Μίνα στα τηλ.: 2104970475, 2104963914

Το πούλμαν ξεκινάει στις 7.50 μ.μ. από το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Δήμου Κορυδαλλού, Γρ. Λαμπράκη & Καρυταίνης(πίσω από την Εθνική Τράπεζα).

Πρωταγωνιστoύν:
Λ. Λαζόπουλος, Ακ. Σακελλαρίου, Φ. Ξυλά, Μπ. Γιωτόπουλος.

09/03/2006   (ΠΑΜΕ ΘΕΑΤΡΟ)
ΒΑΣΙΛΗΑΣ ΛΗΡ    του/της Ουίλιαμ Σαίξπηρ, σε σκηνοθεσία Σλ. Ουνκόφσκι
Ώρες προβολής: 8:30 μ.μ., Είσοδος: 15€

ΘΕΑΤΡΟ: ΚΟΤΟΠΟΥΛΗ ΡΕΞ (Παν/μίου 48, τηλ. 3305 074)

ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΕΩΝ στην κ. Τσάκαλη Μίνα
στα τηλ.: 2104970475, 2104963914 μέχρι 6/3/2006

Το Πούλμαν αναχωρεί από το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Γρ. Λαμπράκη & Καρυταίνης
πίσω από την Εθνική Τράπεζα) στις 7.15 το βράδυ

Πρωταγωνιστoύν:
Δ. Καταλειφός, Μ.Κεχαγιόγλου, Μ. Ναυπλιώτου, Δ.Σκιάδη, Ι. Καλετσάνος.

12/03/2006   (ΠΑΜΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ)
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΡΛΕΚΙΝΩΝ    του/της Ευγένιος Τριβιζάς, σε σκηνοθεσία Γ. Φρατζεσκάκης
Ώρες προβολής: 11.15 π.μ. Διάρκεια 100΄, Είσοδος: 10€

ΘΕΑΤΡΟ Ιλίσια-Ντενίση
Παπαδιαμαντοπούλου 4
Τηλ.: 210 7216317

Συμμετοχές: Μέχρι 8/3/2006 στην κ. Τσάκαλη Μίνα στα τηλ.: 2104970475, 2104963914

Το πούλμαν ξεκινάει στις 10 το πρωί από το ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Δήμου Κορυδαλλού, Γρ. Λαμπράκη & Καρυταίνης(πίσω από την Εθνική Τράπεζα).


Λίγα λόγια για τον/την συγγραφέα:
Ο Ευγένιος Τριβιζάς εδώ και τριάντα χρόνια, ασχολείται με όλα σχεδόν τα είδη του λόγου (παραμύθι, ποίηση, θέατρο για παιδιά, διήγημα, κόμικς, παραμυθική και χιουμοριστική ιστορία, λιμπρέτο όπερας) καθώς και με την παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού (CD-ROM) για παιδιά ('Ένας Ιππότης στο Κάστρο των Γραμμάτων, Ινστιτούτο Επεξεργασίας Λόγου, υπό έκδοση). Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του έργου του είναι το χιούμορ: χιούμορ καταστάσεων με έντονο φραστικό στοιχείο, παρωδία, σάτιρα, χιούμορ παραλόγου με αναφορές στον Lewis Carroll και στον Edward Lear και ιδιαίτερα λεκτικό χιούμορ που στηρίζεται σε ευφυή λογοπαίγνια, σε νεολογισμούς, ονοματοποιίες, Mots-valises κ.α. Με όχημα το χιούμορ και μια αστείρευτη φαντασία οργανώνει μια ποιητική της ανατροπής, ανατρέπει τις συμβατικές χρήσεις των λέξεων και των αντικειμένων και, περαιτέρω, πλήττει την καταπιεστική λογική, τη σοβαροφάνεια ή ορισμένες στερεότυπες αντιλήψεις. Το έργο του τοποθετείται στον αντίποδα του διδακτισμού και της στείρας ηθικολογίας, κινείται σ' ένα κλίμα ελευθερίας, αντισυμβατικότητας, τολμηρών μυθοπλαστικών εφευρημάτων και απροσδόκητων εξελίξεων. Με διάθεση ανατροπής, ο συγγραφέας ξαναδιαβάζει και παραλλάσσει γνωστά λαϊκά παραμύθια έτσι ώστε το μήνυμά τους να εκσυγχρονίζεται και να συνομιλεί με τα δεδομένα της εποχής μας (Τα τρία μικρά λυκάκια, Heinemann 1993, Μίνωας 1994, το οποίο έχει μεταφραστεί σε δώδεκα γλώσσες). Στο έργο του Τριβιζά το χιουμοριστικό και κωμικό στοιχείο υποκρύπτει μια τραγική σύλληψη της ζωής καθώς και την κριτική στάση του συγγραφέα απέναντι στη σύγχρονη κοινωνία και τα προβλήματά της. Πίσω από την ελκυστική παραμυθιακή πλοκή και τις απολαυστικές χιουμοριστικές ανατροπές, θίγονται σοβαρά κοινωνικά θέματα. Η συνύφανση κωμικού και τραγικού στοιχείου, η υπαινικτική συμπύκνωση σε συνδυασμό με το ευφυές χιούμορ καθώς και η δυνατότητα αναγωγής της φαινομενικά απλής αφήγησης σε πολλαπλές και πολυεπίπεδες αναγνώσεις, είναι χαρακτηριστικά που καθιστούν το έργο του Τριβιζά ιδιαίτερα αγαπητό όχι μόνο στους μικρούς αλλά και στους μεγάλους αναγνώστες. Σταθμός στο έργο του Τριβιζά μπορούν να θεωρηθούν τα διηγήματα του τόμου Ο Ταξιδιώτης και η Μαργαρίτα (εκδ. Πατάκη 1996), τα οποία απευθύνονται σε μεγάλα παιδιά και σε μεγάλους. Κύρια χαρακτηριστικά της γραφής του σ' αυτό το βιβλίο είναι ο λυρισμός, η ποιητικότητα και η μουσικότητα. Ο συγγραφέας δοκιμάζει, χωρίς να καταργεί, τα όρια του πεζογραφικού λόγου και δημιουργεί μια αφήγηση γεμάτη ποιητική υποβολή. Ταυτόχρονα συνομιλεί δημιουργικά και διακειμενικά με τα παραμύθια του Οscar Wilde και θίγει θέματα όπως είναι ο ανεκπλήρωτος έρωτας, η αγάπη και η αδικαίωτη αυτοθυσία. Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνε και στο ιδιαίτερα δημοφιλές βιβλίο του Τριβιζά Τα Ογδόντα Οχτώ Ντολμαδάκια (εκδ. Καλέντης 1997), ένα ευρηματικό στη σύλληψη και σύνθεσή του παραμύθι. Πρόκειται για ένα είδος διαδραστικού (interactive) βιβλίου, στο οποίο ο Τριβιζάς προτρέπει το παιδί-αναγνώστη να συμπεριφερθεί όπως ο συγγραφέας και να κατασκευάσει τη δική του ιστορία, επιλέγοντας μια ή περισσότερες από τις διαφορετικές εκδοχές της πλοκής που του προσφέρονται στο βιβλίο. Έτσι ο Τριβιζάς προωθεί τον αναγνώστη σ' έναν δημιουργικό-ενεργητικό ρόλο και με την τεχνική που ακολουθεί θυμίζει ανάλογες τακτικές του μεταμοντέρνου μυθιστορήματος. Το έργο του Τριβιζά είναι ένα έργο με διεθνικό χαρακτήρα και εμβέλεια, το οποίο αποτελεί ήδη αντικείμενο μελέτης σε ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια. Πηγή: http://www.greece2001.gr/writers/EvgeniosTribizas.html

Πρωταγωνιστoύν:
Παιδική Σκηνή "Κιβωτός"

Σελίδες: 1 2 | Επόμενη